malang;


hari ini aku bernasib malang hari hari aku kene marah aku rase tidak bermaye aku nak kebahagian yang dulu
dulu aku bahagia tapi tengok sekarang aku dah tak bahagia macam dulu
aku rindukan kawan kawan aku kat sane yang paling aku rindu aifa dodek dengan dahlia aku rindu sangat
aku nak bermain dengan diorang macam dulu tulah malang ye nasib ku aku nak kebahgian yang dulu


Wednesday, 18 January 201220:07

kat kampung;


sekarang saye dekat kampung duduk kampung sangat best tapi kene gigit nyamuk geram saye
duduk kampung hari hari naik motor sangat best


Wednesday, 28 December 201104:10

;


aku sangat suke lagu ni lagu ni buat kan aku teningat pada kawan kawan ku aku sangat rindu dengan kawan kawan memang ditardir kan kita tak boleh berjumpe lagi :'(


Monday, 5 December 201104:14

sekolah iyalah syurga;


saye sangat sedih sebab kena tinggal kan kawan kawan saye kak atikah kak lili ain kecik ain besar iffa izzati putih dan yang lain lain sedih sangat sangat kawan yang banyak jasa maaf lah sabab tak boleh balas jasa korang sayang korang semua saye dah angap korang semua macam keluarga saye sk taman klang jaye berharge lebih nilai dari wang yang saye seuke kelastiga intan diaorang sangat baik


Saturday, 3 December 201107:00

sekolah yang tersayang;


saye sangat suke sekolah sk taman klang jaya tapi saye kene pindah ke kelantan saye suke kawan kawan saye di sk taman klang jaye terutamanya siti kawan paling akrab saye


Friday, 25 November 201121:23

;


http://www.facebook.com/photo.php?fbid=159309630804138&set=a.159309377470830.36199.100001753076175&type=3




;



ni logo sekolah saya.saya tak akan lupakan sekolah saya. walaupun saya nak pindah sekolah saya akan ingat kan kawan kawan saya yang bayak jasa dengan saya


Sunday, 6 November 201120:41

Welcome yer.

$ Leave a msg in the taggy
$ Check out my links!
$ Link me if you want!
$ Ask to be linked. :D

Your name.

Put your profile here.

Loves and hates:

loves chocolate
loves making blogskins
loves god, family, friends
hates cockroaches
hates school

Wishes and wants.

$ my own house
$ pass school
$ going to hawaii

Taggy.

code here

Pals.

$ link $ link $ link $ link $ link $ link $ link $ link $ link $ link

Credits.

Designers | Quatrozzz-- Original coding | nida
Image | Google
Brushes | $ , $ , $ , $
Font | dafont.com

Archives.

$ October 2011 $ November 2011 $ December 2011 $ January 2012