kat kampung;


sekarang saye dekat kampung duduk kampung sangat best tapi kene gigit nyamuk geram saye
duduk kampung hari hari naik motor sangat best


Wednesday, 28 December 201104:10

;


aku sangat suke lagu ni lagu ni buat kan aku teningat pada kawan kawan ku aku sangat rindu dengan kawan kawan memang ditardir kan kita tak boleh berjumpe lagi :'(


Monday, 5 December 201104:14

sekolah iyalah syurga;


saye sangat sedih sebab kena tinggal kan kawan kawan saye kak atikah kak lili ain kecik ain besar iffa izzati putih dan yang lain lain sedih sangat sangat kawan yang banyak jasa maaf lah sabab tak boleh balas jasa korang sayang korang semua saye dah angap korang semua macam keluarga saye sk taman klang jaye berharge lebih nilai dari wang yang saye seuke kelastiga intan diaorang sangat baik


Saturday, 3 December 201107:00

Welcome yer.

$ Leave a msg in the taggy
$ Check out my links!
$ Link me if you want!
$ Ask to be linked. :D

Your name.

Put your profile here.

Loves and hates:

loves chocolate
loves making blogskins
loves god, family, friends
hates cockroaches
hates school

Wishes and wants.

$ my own house
$ pass school
$ going to hawaii

Taggy.

code here

Pals.

$ link $ link $ link $ link $ link $ link $ link $ link $ link $ link

Credits.

Designers | Quatrozzz-- Original coding | nida
Image | Google
Brushes | $ , $ , $ , $
Font | dafont.com

Archives.

$ October 2011 $ November 2011 $ December 2011 $ January 2012