kawan sangat baik;


ni ain kawan baik wana dia selalu tolong wana dalam susah nya dia paling baik daripada  wana tak boleh lupakan dia nanti wana dah tiada di sk taman klang jaya dah tak dapat jumpa dia lagi wana akan ingat dia selalu adik dia sangat comel dia pun sama dan wana tak akan lupakan iffa izzati putih ain shahirah dan lain lain wana akan rindukan yang lain terutama ain nabila wana akan ingat korang selalu bai assalamualikum .


Sunday, 30 October 201122:16

kawan paling baik;


kawan yang paling baik tidak boleh melupakan ia aaliyah
penolong kelas saya
Add caption


Saturday, 29 October 201103:50

kerinduan bila sekolah tiada !;


saya rasa bosan kalau tak sekolah duduk rumah tak buat apa apa pun ? kat sekolah boleh main. kat rumah duduk kat rumah tengok tv. tapi tv semua tv cerita tak best. main kat luar tak best tak ada kawan.kat sekolah best ada orang nak main ada belajar dan lain lain .memang best bila pergi ke sekolah saya tak akn lupa masa sekolah di sekolah kebangsaan taman klang jaya.




yang 
wana


Friday, 28 October 201120:43

kerinduan !;


sebenarnya saya nak beri tahu dekat siti kawan akrab saya tapi tak apa lah saya sangat suka kat siti saya sayang siti taktau lah macam mana mula mula sampai kelas saya tengok siti. siti sangat baik saiti ialah kawan  paling baik tak boleh lupakan saya bila kat rumah rasa rindu pulak dan ada orang gangung saya berkawan dengan siti. dia ialah rahimah dia selalu gangung saya dengan siti saya tak boleh tinggalkan dia rasanya saya sayang dia


yang 
wana




Welcome yer.

$ Leave a msg in the taggy
$ Check out my links!
$ Link me if you want!
$ Ask to be linked. :D

Your name.

Put your profile here.

Loves and hates:

loves chocolate
loves making blogskins
loves god, family, friends
hates cockroaches
hates school

Wishes and wants.

$ my own house
$ pass school
$ going to hawaii

Taggy.

code here

Pals.

$ link $ link $ link $ link $ link $ link $ link $ link $ link $ link

Credits.

Designers | Quatrozzz-- Original coding | nida
Image | Google
Brushes | $ , $ , $ , $
Font | dafont.com

Archives.

$ October 2011 $ November 2011 $ December 2011 $ January 2012