malang;


hari ini aku bernasib malang hari hari aku kene marah aku rase tidak bermaye aku nak kebahagian yang dulu
dulu aku bahagia tapi tengok sekarang aku dah tak bahagia macam dulu
aku rindukan kawan kawan aku kat sane yang paling aku rindu aifa dodek dengan dahlia aku rindu sangat
aku nak bermain dengan diorang macam dulu tulah malang ye nasib ku aku nak kebahgian yang dulu


Wednesday, 18 January 201220:07

Welcome yer.

$ Leave a msg in the taggy
$ Check out my links!
$ Link me if you want!
$ Ask to be linked. :D

Your name.

Put your profile here.

Loves and hates:

loves chocolate
loves making blogskins
loves god, family, friends
hates cockroaches
hates school

Wishes and wants.

$ my own house
$ pass school
$ going to hawaii

Taggy.

code here

Pals.

$ link $ link $ link $ link $ link $ link $ link $ link $ link $ link

Credits.

Designers | Quatrozzz-- Original coding | nida
Image | Google
Brushes | $ , $ , $ , $
Font | dafont.com

Archives.

$ October 2011 $ November 2011 $ December 2011 $ January 2012